2010. március 28., vasárnap

...

úristen, hát mit meséljek :)
pénteken, töritomi pankóval város. aztán ivánkával találkoztam, akit nagyon nagyon rég láttam:) bementünk városba, pizzéria.. kali :D találkoztam végre vivikével is :) go ivusz, csináltunk pudingot, meg melegszenyát 3an :D menők voltunk :D itt még a (maybe happy, maybe not) állapot volt érvényben :D
szombaton, pankótomimaxi város, sokkkkkan voltak bennt :D MAJDNEM :D nyomi te kutya :D nekem egy olyan ne ugasson aki 50 tojással mászkál!!!! :D:D:D:D:D najóólvan csak vicceltem :D
aztán elmentünk adreehoz p-val, vizipipa paróka szemüveg, ízletes kívánatos adree szendvics XD meg minden volt ott :D
vasárnap punny :)
adree egy állat :D 2010' mamahouse (szexpanzióXD) pártííz :D laza vagy mint a függöny, te likos poákó :D a gyékény, a pázsit, és a KUTYA története :D:D beteg:D(L)
rájöttem, hogy mennyire fontos 156 nap :D SEMENNYIRE :D SE :D annyi ;)

http://twitter.com/ntyka > sztem ottvan minden :D
---------------------------
BOY YOU KNOW, I... :P

Nincsenek megjegyzések: