2010. március 30., kedd

DESZAR :D

http://www.netszar.com/wp-content/2010/03/DSC00943.JPG

MIELŐTT megkérdezi valaki, NEM ÉN VAGYOK :D

1., SOHA NEM VOLT FRUFRUM :D
2., szőke vagyok :D
3., fekete nokia telefonom van :D
4., rózsaszín a fürdőszobánk :D
5.,ez egy nagy mangalica, ronda a melle és nagy a hasa :D:D:D:D
6., nem hordok ilyen ronda gumi szarokat karkötőnek :D, nincs ilyen nyaklácnom XD
7., és ilyen bugyit se hordok :D:D
8., nekem egyéni köldököm van!! XD ez meg átlagos:D
9., ezen látszik h nem póthaj, és hosszú haja van:D nekem meg alig van hajam:(:DDD
10. nem ilyen hajvasalóm van :D
11., NEM CSINÁLOK MAGAMRÓL ILYEN KÉPEKET ;)


UGYH KUSS :D csáááááá:D

3 megjegyzés:

DanIKa írta...

de elhiszem h nem te vagy mert te soványabb vagy :D:D:D

DanIKa írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
DanIKa írta...

pedig nagyon durván hasonlítasz erre a valakire
amugy meg az orrod és a szád ugyan olyan mint neki