2010. június 1., kedd

XD

éden beach nyitó, bijjuuu kinguu nöttíí

bijut kicenzúráztam, mert nem tetszett neki magáról a kép..megértéseket köszönjük :D



viszont ebben a verzióban meg tetszik a kép :D

neeeeeeeeeee:


T o m m y # 1 9 9;)(*) üzenete:
*hát multkor
*bent votl 1 légy
*szobámba...
T o m m y # 1 9 9;)(*) üzenete:
*zzzz zzz zzzz összevissza
*mondom kurvaanyád hős vagyok hero vagyok
*rábaszok 3 kézzel
*lepöckölöm
*mondom jólvan megdöglött majd kiviszem kukába
*nem telik el 2 perc
*zzzzzzzz zzzzzzzzzz
*:
T o m m y # 1 9 9;)(*) üzenete:
*mondom mivan
*elkezdem ütni távirányitóval
T o m m y # 1 9 9;)(*) üzenete:
*elütöttem vhova
*tévézek tovább
*egyszer csak
*zzz zzzz
T o m m y # 1 9 9;)(*) üzenete:
*mondom : mi a faszom terminátor a legyek lázadása
T o m m y # 1 9 9;)(*) üzenete:
*nah és kiderült h
*elnéztem
*nem légy volt
*hanem egy nehéz taktikai darázsdongó XDD

NEM BÍRTAM KI, bocsi tamás:D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések: